چطور به پروژ‌ه‌های بیشتری دعوت شوید/ پیشنهاد قیمت‌های بیشتری برای پروژه دریافت کنید؟

یکی از اهداف سایت پارسکدرز تسهیل برقراری ارتباط میان کارفرماها و فریلنسرهاست. در راستای این هدف ویژگی‌هایی تعبیه‌شده که استفاده درست از آن‌ها می‌تواند برقراری این ارتباط را سریع‌تر و آسان‌تر کند.

چه به‌عنوان کارفرما پروژه‌هایتان را به سایت می‌سپارید یا به‌عنوان فریلنسر از انجام پروژه‌ها کسب درآمد می‌کنید، یکی از نکات مهم انتخاب برچسب‌های مناسب در زمان تکمیل رزومه و ثبت پروژه است. متأسفانه بسیار دیده می‌شود که حتی خریدارهای باسابقه که تعداد زیادی پروژه را به سایت سپرده‌اند برچسب‌های مناسب و مرتبط را به‌درستی انتخاب نمی‌کنند یا فریلنسرهای متخصص با رتبه‌های خوب، مهارت‌های خود را با برچسب‌های مناسب در رزومه خود ثبت نمی‌کنند. اما علت اهمیت این موضوع چیست؟

در این مقاله کاربردی‌های مختلف برچسب‌ها را توضیح می‌دهیم.

تسهیل دعوت مجری به پروژه برای کارفرماها

پس‌ازاینکه پروژه توسط کارفرما در سایت ثبت می‌شود و در لیست پروژه‌های باز و در معرض دید فریلنسرها قرار می‌گیرد، این امکان برای کارفرما فراهم می‌شود که تعدادی فریلنسر را به پروژه خود دعوت کند. زمانی که کارفرما دکمه “دعوت از مجری‌ها” را می‌زند فریلنسرهایی که برچسب‌هایی که به‌عنوان تخصص در رزومه خود ثبت کرده‌اند با برچسب‌هایی که کارفرما برای پروژه انتخاب کرده یکسان است بر اساس رتبه به کارفرما نمایش داده می‌شوند و کارفرما می‌تواند رزومه آن‌ها را بررسی و فریلنسرهای موردنظر خود را به پروژه دعوت کند. بنابراین با انتخاب برچسب‌های مناسب برای پروژه، متخصص‌های موردنظر خود را راحت‌تر و سریع‌تر پیدا می‌کنید.

لیست فریلنسرهایی که تخصص‌های مورد نیاز پروژه را دارند
فهرست فریلنسرهایی که بعد از زدن دکمه “دعوت از مجری” با توجه به تخصص و براساس رتبه به کارفرما نمایش داده می‌شود.

تسهیل پیدا کردن پروژه‌های مرتبط با تخصص برای فریلنسرها

در منوی سمت راست سایت در قسمت “پروژه‌ها” بخشی با عنوان “پروژه‌های مرتبط با تخصص من” وجود دارد. پروژه‌هایی که برچسب‌های یکسان با برچسب‌هایی که فریلنسر به‌عنوان مهارت در پروفایل خود اضافه کرده‌ را دارند بلافاصله بعد از تائید شدن در این لیست قرار می‌گیرند.

فریلنسرها می‌توانند با مراجعه به این صفحه، این لیست را بررسی کنند و بر اساس عنوان، اندازه پروژه، مهارت‌های موردنیاز و …  پروژه‌های مرتبط با تخصص خود را سرچ کنند و به میزان زیادی در زمان صرفه‌جویی کنند.

لیست پروژه های مرتبط با تخصص فریلنسر

امکان سرچ کردن پروژه براساس برچسب برای همه کاربرها

یکی از ویژگی‌ها امکان سرچ پروژه بر اساس برچسب است. به این صورت که هرجایی در پروژه‌ها، اگر بر روی یک برچسب کلیک کنید کلیه پروژه‌هایی که آن برچسب را دارند و در حال حاضر در لیست پروژه‌های باز هستند نمایش داده می‌شوند و قابل ‌بررسی خواهند بود.

از کجا و چطور برچسب‌ها را انتخاب کنیم؟

فریلنسرها- تکمیل رزومه فریلنسرها با استفاده از تگ‌های مناسب

همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد با ثبت مهارت‌های خود در رزومه امکان دعوت شدن خود به پروژه‌های مشابه را به میزان زیادی افزایش می‌دهید.

برای تکمیل‌ مهارت‌ها از قسمت “ویرایش رزومه” در منوی کاربری اقدام کنید.

انتخاب تخصص و مهارت ها در رزومه

کارفرماها- انتخاب برچسب‌های درست در زمان ثبت پروژه

همان‌طور که گفته‌شده با انتخاب برچسب‌های مناسب هنگام ثبت پروژه امکان دیده شدن پروژه توسط کسانی که به دنبال این نوع پروژه هستند را به میزان زیادی افزایش می‌دهید و پروژه‌ بیشتر در معرض دید متخصص‌هایی که به دنبال آن‌ها هستید قرار می‌گیرد.

انتخاب مهارت های مناسب در زمان سفارش پروژه

امتیاز دهید

ارسال شده در 19 خرداد 1398

4 دیدگاه برای “چطور به پروژ‌ه‌های بیشتری دعوت شوید/ پیشنهاد قیمت‌های بیشتری برای پروژه دریافت کنید؟”

  • سلام من تازه به این سایت وارد شدم و خیلی بلد نیستم چطور باید عمل کنم اما اونطور که میبینم حتی با سرچ پروژه های مرتبط با تخصص خودم خیلی تخصص های دیگه هم بالا میاد که این به نظرم ایراد بزرگیه.من تخصصم طراحی داخلی کار با مکس وی ری هستش ولی حتی طراحی لوگو یا وب سایتم برای من سرچ میشه… این ناراحت کنندست

  • سلام
    یکی از مشکلات این کار تازه وارد بودنه. اصلا هیچ خریداری به میزان تخصص یا پروفایل نگاه نمیکنه و درخواست نمیده چون توی پیشنهادات ارسالی انبوهی از کسائی رو می بینه که چندین پروژه موفق داشتن و طبیعتا میگه اونا واردتر هستن و به اونا کار رو میده.
    بنظر من برای روحیه دادن به کسایی که به سایت میپیوندند باید حداقل اول پیشنهادات تازه واردها رو فعال کرد تا اونها هم از حالت تازه واردی در بیان و به کارهاشون توجه بشه و با بقیه در یه سطح قرار بگیرن وگرنه تازه کار تا مدتها باید بیکار بمونه.

    • پارسکدرز انعکاس رفتار واقعی کارفرمایان در دنیای واقعی هست. طبیعی هست که کارفرما مایل هست تا با افراد با تجربه کار کنه و البته این کار رو برای افراد تازه وارد سخت می کنه. برای افزایش شانس موفقیت افراد تازه کار این موارد رو توصیه می کنم:

      – تکمیل کردن پروفایل به صورت صد در صد باعث میشه گام اول جلب توجه و اعتماد برداشته بشه.
      – در پارسکدرز یک ویژگی به اسم ضمانت تخصص وجود داره که به فریلنسر تازه کار امکان میده ضریب تضمین رو بالا ببره.
      – تلاش کنید در پروژه هایی ابتدایی ( سه پروژه اول) نظر کارفرما را با کمی تخفیف در مبلغ پیشنهادی جلب کنید. صد البته نباید پیشنهاد انجام کار رایگان یا با تخفیفی عجیب بدهید.
      – با پروژه هایی ساده و کوچکتر شروع کنید تا سوابق شما در سایت بهتر شود.
      – در حین مذاکره سرد برخورد نکنید و از تحویل گرفتن بیش از حد کارفرما نیز پرهیز کنید. در حین ارسال پیشنهاد مثل ربات نباشیم و با لحنی مناسب تشریح کنیم که چه می کنیم و چه خواهد شد و از عباراتی مثل “انجام خواهد شد” یا “در خدمتم” پرهیز کنید.
      – در همین راستا یک مقاله بسیار خوب را از زبان یک کارفرمای موفق پارسکدرز بخوانید:
      چگونه شانس خود را برای بدست آوردن پروژه افزایش دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *