آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید پارسکدرز – مرداد 97

از ابتدای تشکیل تیم پارسکدرز هدف ما آسانتر و سریع‌تر کردن پروسه انجام پروژه‌‌ها و کسب درآمد بوده است. در در راستای همین هدف بهبودهایی ایجاد و ویژگی‌هایی به سایت اضافه شده است که در ادامه به اطلاع شما می‌رسانیم.

اضافه شدن تب نمونه کار در پروفایل کاربران

یکی از موضوعاتی که در زمان انتخاب مجری می‌تواند شما را از سایر مجری‌ها متمایز کند و خریدار را ترغیب کند که پروژه خود را به شما بسپارد نمونه کارهای شماست. به دلیل اهمیت این موضوع بخش نمونه کار به عنوان مکمل رزومه به پروفایل کاربرها افزوده شده است. البته در حال حاضر تنها امکان اضافه کردن نمونه کار به صورت تصویری وجود دارد.

برای اضافه کردن نمونه کار به حساب کاربریتان در صفحه داشبورد از منوی سمت راست سایت “مجری” و پس از آن “نمونه کارهای من” را انتخاب کنید. یا روی نام خود در بالای صفحه کلیک کنید و پس از آن “نمونه کار” را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده بر روی دکمه “اضافه کردن نمونه کار جدید” کلیک کنید.

اطلاعات درخواست شده در فرم را تکمیل کنید. فراموش نکنید که مهارت‌های استفاده شده در این نمونه کار را ذکر کنید. همچنین مشخص کنید که در این نمونه کار دقیقا کدام بخش توسط شما انجام شده است.

برای ویرایش یا حذف نمونه کار بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. در صورتی که تمایل دارید نمونه کار شما برای مدتی نمایش داده نشود می‌‌توانید آن را ذخیره پیش‌نویس کنید و در زمان دلخواه آن را ویرایش یا ارسال کنید. برای حذف عکس‌های ضمیمه شده بر روی سطل قرمز روی عکس کلیک کنید.

 

اعمال محدودیت تعداد پروژه در حال انجام برای سطوح کاربری مختلف

برای جلوگیری از به تعویق افتادن پروژه‌ها به دلیل مشغله کاری زیاد مجریان و جلوگیری از سایر مشکلاتی که از این موضوع سر چشمه می‌گیرد، برای تعداد پروژه‌های در حال انجام محدودیت قرار داده شده است. برای کاربران عادی امکان برداشتن چند پروژه به صورت همزمان وجود ندارد و تنها می‌توانند پس از تکمیل یک پروژه، پروژه دیگری را انجام دهند.

کاربرانی که عضویت خود را ارتقا دادند می‌توانند چند پروژه را به صورت همزمان انجام دهند که تعداد آن برای کاربران برنزی 3، نقره‌ای 8 و کاربران طلایی نامحدود است.

 

تایید هویت کاربران

با توجه به اهمیت اعتمادسازی در پروژه‌های بزرگ، امکان تایید هویت برای کاربران فراهم شده است. برای تایید هویت کافی است مدارک درخواست شده ارسال شود تا طی یک پروسه دستی هویت کاربر تایید شود و بج مربوط به آن در پروفایل کاربر قرار بگیرد.

 

امکان ارسال پیامک فوری به مجری برای خریداران پروژه

برای سهولت در دسترسی سریع به مجری‌ها در پروژه‌های درحال انجام، امکان “ارسال پیام فوری به مجری” برای خریدار پروژه فراهم شده است. با زدن این دکمه یک پیام با متن ثابت در خصوص اینکه فورا به سایت مراجعه کند برای مجری ارسال خواهد شد.

 

تغییر قالب وبلاگ

قالب وبلاگ با هدف افزایش دسترسی، بهبود دسته‌بندی‌ها و افزایش خوانایی وبلاگ تغییر داده شده است. با قالب جدید پارسکدرز تجربه بهتری را در هنگام خواندن مطالب خواهید داشت.

 

واریز روزانه وجه

براساس قوانین سایت پارسکدرز واریز ها حداکثر تا دو روز کاری پس از ثبت درخواست واریز انجام می‌شود. در چند ماه گذشته اکثر واریزها با سرعت بیشتر و به صورت روزانه انجام شده است و تاخیر موجود در بعضی از واریزها به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی بانک مرکزی برای حواله پایاست.

در مورد سامانه پایا، تراکنش‌های تحت این سامانه تا ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در همان روز تصفیه و باقی تراکنش‌ها به بعد از ظهر روز بعد موکول می‌شود. ضمن اینکه تراکنش‌های کارتی شاپرک تحت‌سامانه پایا نیز تنها یک بار در ۲۴ ساعت و در صبح روز بعد تصفیه خواهد شد. هیچ تصفیه‌ای نیز در روزهای تعطیل انجام نخواهد شد. این رویکرد بانک مرکزی می‌تواند بر کنترل گردش پول در کوتاه‌مدت اثر قابل‌توجهی داشته باشد و بازارهای دیگر را از نقدینگی تا حدودی مصون نگه دارد.

 

تایید هویت صاحب حساب پیش از واریز وجه

برای جلوگیری از سواستفاده و برای احزار هویت صاحب حساب، هر بار که شماره حساب جدید در سایت اضافه شود و کاربر قصد دریافت وجه از طریق آن شماره حساب را داشته باشد، شماره حساب جدید از طریق تماس تلفنی با شماره همراه ثبت شده در سایت، تایید می‌گردد.

 

مژده به کاربرهای جدید : ثبت رایگان 3 پروژه اول

برای کاربرهایی که به تازگی در پارسکدرز عضو شده‌اند، ثبت 3 پروژه اول رایگان است. در صورتی که همواره 30% از پروژه‎ها موفق باشد – منظور از پروژه موفق پروژه‌ای است که پس از انتخاب مجری با موفقیت به انجام برسد – روند ثبت پروژه به صورت رایگان برای این کاربر ادامه پیدا خواهد کرد.

 

لغو پروژه به صورت توافقی بدون نیاز به درخواست داوری

برای لغو توافقی نیازی به داوری نیست. کافی است در همان صفحه گفتگوی پروژه برای طرف مقابل یک پیام ارسال کنید و از ایشان بخواهید که توافق خود را به صورت مکتوب در همان بخش قید کند. سپس از صفحه تماس با ما برای ما یک پیام ارسال کنید.

در صورتی که طرف مقابل پاسخی نداد آن وقت یک درخواست داوری دهید.

 

افزایش سهولت ویرایش پروژه

برای سهولت ویرایش پروژه‌ها لینک “ویرایش” به صفحه درخواست‌های من اضافه شده است. با فشردن این لینک وارد صفحه پروژه مورد نظر می‌شوید و می‌توانید بخش‌ها دلخواه را تغییر دهید و مجددا پروژه را ارسال کنید.

 

به روزرسانی قوانین سایت پارسکدرز

در راستای افزایش نظم و جلوگیری از سودجویی مجری‌ها قوانین سایت ویرایش و یک بند به قوانین سایت اضافه شده است. براساس بند 31 قوانین دریافت پروژه در نقش مجری و ثبت مجدد آن پروژه در پارسکدرز در نقش خریدار (دلالی و واسطه گری برای پروژه‌ها) ممنوع است. مگر در شرایطی که مجری در خصوص انجام بخشی از کار نیازمند کمک باشد. در صورت مشاهده چنین تخلفی ضمن اخذ مبلغ جریمه دسترسی کاربر خاطی محدود خواهد شد.

 

بهبود راهنمای استفاده

مطالب و محتویات بخش راهنمای سایت بهبود چشمگیری یافت و کاربران راحت تر از قبل خواهند توانست از پارسکدرز استفاده کنند. از طرفی مجریان یا خریداران در صورت لزوم می توانند لینک راهنما را برای طرف مقابل ارسال کنند.

 

تغییرات و بهبودهای پیش رو

رابط کاربری و قالب سایت و بخش چت به زودی دستخوش بهبودهای عمده ای خواهد شد تا تجربه کاربری ارتقا یابد. برنامه ریزی هایی برای انتشار اپلیکیشن اندروید پارسکدرز نیز در جریان است.

امتیاز دهید

ارسال شده در 30 مرداد 1397

11 دیدگاه برای “آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید پارسکدرز – مرداد 97”

  • خسته نباشید به تیم پارسکدرز
    آپدیت های لازم و مناسبی هست منتها نمونه کارها بدون ذکر علت رد میشن ! اگر بشه ذکر علت کنین خیلی میتونه کمک کنه.
    مورد بعدی اینه که سایز تصاویرتون برای نمونه کار اصلا مناسب نیست.

    • در ابتدایی رونمایی بخش نمونه کار به صورت آزمایشی عمل می شد. اما هم اکنون در حین رد هر نمونه کار دلیل آن قید می شود.

  • سلام، به نظر من با توجه به اینکه الان برای کاربر ها محدودیت گرفتن پروژه اعمال شده، وقتی کار فرما ها وجه رو بعد از ۷۲ ساعت آزاد نمیکنند، سایت خودش آزاد کنه، که هم نیاز به درخواست داوری یا پشتیبانی نباشه هم اینکه راحت بتونیم پیشنهاد بدیم تا اینکه منتظر آزاد کردن وجهی باشیم که پروژشو انجام دادیم.
    خیلی ممنونم .

    • همیشه نمی توان پس از سپری شدن 72 ساعت وجه گرویی رو آزاد کرد. شاید در بخش گفتگو توافقی دیگر شده باشد، شاید خریدار به اشکالاتی اشاره کرده باشد و مجری برطرف نکرده باشد و چندین و چند مثال دیگر از این دست. بنابراین لازم است این پروژه به صورت دستی و
      با بررسی دقیق انجام شود و نمی توان آن را خودکار کرد.

  • سلام
    امکانات خوبی اضاف کردید ، مخصوصاً گزینه ارسال پیام فوری.
    اگر از فونت ایران‌سنس fontiran.com استفاده کنید و سایز فونت سایت را حدود دو سایز بزرگتر کنید عالی میشه.
    موفق باشید

  • امکانات خوبی اضاف شدند . سپاس از شما
    یک پیشنهاد داشتم : اگر امکانی اضاف بشه که قابلیت رو داشته باشیم برخی پروژه ها رو pin کنیم در آخرین گفتگو ها در صفحه داشبورد بهتر میشه .

  • ممنون از پیشنهادتون، هنگام تصمیمگیری در مورد ویژگی‌های جدید، حتما نظرتون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  • سلام …
    لطفا نحوه رتبه بندی مجری ها رو هم بیان کنید
    مثلا یکی با 3 مورد رتبه 600 و خورده داره یکی یا 50 مورد رتبه 70000
    اگر بشه یه جایی مشخص کنید که مثلا براین اساس رتبه بندی میشه خیلی خوب میشه

    • از دلایل رتبه های بالا (مثلا 50000) می توان به نمرات منفی داوری اشاره داشت. نمرات منفی داوری اثر منفی زیادی دارد و باعث جابه جایی زیادی می شود. از سوی دیگر در برخی پروژه ها یکی از طرفین به دیگری امتیاز
      نداده و همین باعث شده تا امتیاز آن پروژه لحاظ نشود. هر چه مبلغ پروژه و امتیاز کسب شده بیشتر باشد رتبه مجری به صورت تصاعدی ارتقا می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *