فریلند – همایش اصول فریلنسینگ

فریلند، همایش اصول فریلنسینگ (خوداشتغالی) است. این رویداد به شما کمک می‌کند کسب و کار خود را با اطمینان شروع کنید. اگر شما مهارت یا تخصصی دارید، این رویداد به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید از کجا شروع کنید، چطور مشتریان زیادی پیدا کنید، چطور خود را مطرح کنید، و چطور بدون آنکه جایی استخدام شوید درآمد بالایی داشته باشید. برای شروع کار به عنوان یک فریلنسر، به سرمایه زیادی نیاز ندارید. مهمترین سرمایه شما، وقت و تخصص شماست. نیاز نیست فردی را استخدام کنید چون همه کارها را خودتان انجام خواهید داد، و هر وقت نیاز بود با فریلنسرهای دیگر پروژه‌ای کار می‌کنید.

همایش فریلند با ابتکار پونیشا برگزار می شود و شامل سخنرانی، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول فریلنسینگ و پنل گفت و گو درباره مزایا و مشکلات رایج فریلنسرها می‌شود. از افراد باتجربه‌ای برای سخنرانی در همایش دعوت شده که می‌توانید در سایت رویداد به آدرس freelanday.ir با آن‌ها بیشتر آشنا شوید. حامد تکمیل از اعضای تیم پارسکدرز با کارگاهی با عنوان “چطور در شروع فریلنسینگ آنلاین موفق شوم ” در این رویداد حضور دارد. در کنار همایش، نمایشگاهی نیز با حضور تعدادی از استارتاپ‌ها از جمله زرین‌پال، فرانش و اتباکس برگزار می‌شود تا افراد علاقه‌مند به فریلنسینگ بتوانند مهارت‌ها و امکانات مورد نیاز خود را از آن‌ها دریافت کنند.

 

در چند سال اخیر، تمایل افراد به خوداشتغالی (فریلنسینگ) افزایش یافته و متناسب با آن، بستر رشد آن‌ها نیز فراهم شده است. اگرچه فریلنسرها برای خودشان کار می‌کنند، اما این کار هم چارچوب‌هایی دارد که دانستن آن‌ها به پیشرفت و موفقیت بیشتر این افراد کمک می‌کند.

همایش بزرگ فریلند که اولین در نوع خود محسوب می‌شود، در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد و میزبان ۵۰۰ نفر از افراد با تجربه و علاقه‌مندان فریلنسینگ خواهد بود. این همایش ۲۲ شهریور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود و قیمت بلیط زودهنگام آن، ۲۵ هزار تومان است. برای تهیه بلیت شرکت در رویداد به سایت فریلند مراجعه نمایید.


همین امروز با تخفیف 50% ثبت نام کنید

امتیاز دهید

ارسال شده در 06 شهریور 1397

یک دیدگاه برای “فریلند – همایش اصول فریلنسینگ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *