استراتژی مناسب برای تعیین قیمت پروژه های سئو

یکی از رایج ترین و مهمترین سوالات در زمان پذیرش یک پروژه سئو جدید تعیین هزینه انجام و زمان های منطقی برای پرداخت به مجری است. هنگام پذیرش یک پروژه جدید معمولا با ۴ سوال اساسی روبرو خواهیم بود که عبارتند از:

    • هزینه انجام پروژه چطور محاسبه میشود؟
    • هزینه چه زمانی باید به مجری پرداخت شود؟
    • در قبال پرداخت این هزینه، کارفرما چه دستاوردی خواهد داشت؟
    • در صورت عدم موفقیت شرایط بازپرداخت وجه به چه صورت است؟

پیشنهاد منصفانه برای تعیین هزینه و زمان بندی پروژه سئو

برای رسیدن به یک راه کار منصفانه، پیش از هر چیز خود را جای کارفرما بگذارید. شفافیت و صداقت در ارایه پروپوزال اولیه و اعلام هزینه های پروژه میتواند چالش های آتی را به حداقل برساند.

برای آنکه هم کارفرما به شما اعتماد کند و هم شما از کسب درآمد خود مطمئن باشید پروژه را به سه بخش اصلی تقسیم میکنیم. بخش اول بیشتر جانب مجری را دارد، بخش دوم کاملا میانه است و بخش سوم به درخواست های کارفرما توجه میکند.

در این کارگاه تصور میکنیم که فرآیند سئو یک سایت ۷ ماه زمان لازم دارد. و با این فرض پیشنهادات خود را در سه بازه زمانی ارایه می کنیم.

پیشنهاد منصفانه برای تعیین هزینه و زمان بندی پروژه سئو


مشاهده ویدیوی گارگاه
منبع: کندو

کندو یک دورهمی دوستانه برای انتقال تجربیات در زمینه سئو و مدیریت سایت است که به شرکت کنندگان خود کمک میکند تا از تجربیات دیگران برای ارتقای کسب و کار خود بهره مند شوند. در این دورهمی ۲ ساعته ابتدا یک موضوع خاص در زمینه سئو به صورت تخصصی معرفی شده و پس از آن شرکت کنندگان نظرات و تجربیات خود پیرامون موضوع بحث را مطرح میکنند. شرکت در کندو برای همه آزاد است و بصورت ماهانه برگزار میگردد. مراجعه به سایت کندو

امتیاز دهید

ارسال شده در 24 شهریور 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *