سومین همایش توسعه دهندگان آی او اس ایران

 سومین همایش توسعه دهندگان آی او اس ایران

پس از استقبال کاربران از رویداد های پیشین همایش توسعه‌دهندگان آی‌اواس ایران حال زمان سومین سال این رویداد رسیده است. سومین دوره این رویداد در 23 شهریور ماه (جمعه همین هفته) برگزار خواهد شد و جمعی از برترین و موفق ‌ترین برنامه‌‌ نویسان و بازی ‌سازان کشور گرد هم می ‌آیند تا دانش و تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارند. در این رویداد یک روزه پیچ و خم های شروع برنامه نویسی آی‌اواس از جهات مختلف را یاد خواهید گرفت و با روش های فروش و عرضه برنامه‌هاتون آشنا خواهید شد. همچنین دو پنل گفتگو با برنامه نویسان و بازی سازان مطرح کشور جهت اشتراک گذاری تجربه های آن ها این عرصه  وجود دارد.
برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان این حوزه، ساعاتی را همراه ما خواهند بود تا روش ‌هایی که باعث موفقیتشان در این بازار خواهد شد را فرا خواهید گرفت. بنابراین اگر به دنبال این هستید که هرچه سریع‌ تر ایده‌ های خود را عملی کنید، این رویداد یک روزه می‌ تواند فرصتی فوق العاده برای شروع فعالیت حرفه ‌ای در این حوزه خواهد بود. شاید شما سازنده ‌ی بازی و نرم افزار محبوب بعدی ایرانی باشید!
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد به سایت appleconf.com مراجعه کنید همچنین میتوانید با کد تخفیف parscoders سی درصد تخفیف بگیرید.
عجله کنید، تنها چند صندلی خالیست!

 

امتیاز دهید

ارسال شده در 14 شهریور 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *