استفاده به موقع از امکانات ضامن پول و وقت شما

سایت پارس‌کدرز ازهمان ابتدای کار به هدف تسهیل کار خریداران و مجریان و همچنین افزایش امنیت مالی آن‌ها شروع به کار کرد. اما این روزها در داوریها بسیار به این مسئله برمیخوریم که به دلیل عدم استفاده درست از امکانات پارسکدرز حق یکی از طرفین ضایع شده‌است. به طور مثال قسمت‌هایی که در توضیح اولیه پروژه وجود نداشته براساس درخواست خریدار و یا پیشنهاد مجری اضافه میگردد اما مبلغ اضافی در قالب پروژه دیگر گروگذاری نمی‌گردد و یا درخواستی برای تغییر مبلغ پروژه ثبت نمی‌شود ودر نهایت پس از اتمام پروژه به دلایل مختلف امکان دریافت وجه اضافی به وجود نمی‌آید.
امکانات پارسکدرز:
• با استفاده از امکان گروگذاری وجه امنیت مالی شما را تضمین می‌شود.به همین دلیل است که از مجریان درخواست میشود قبل از گروگذاری توسط خریدار کار را شروع نکنند.
• با استفاده از گروگذاری ضمانت تخصص از مجریان درخواست میشود که مبلغی را به عنوان تضمین کارشان در سایت قرار دهند تا خریداران با اطمینان بیشتری پروژه‌های خود را به مجریان بسپارند.
• با استفاده از سیستم امتیازدهی این امکان فراهم می‌گردد که میزان رضایت از عملکرد مجری/ خریدار را در رزومه پارس کدرزی آن شخص ثبت کنید تا به سایر مجریان/خریدارن در انتخاب بهترین گزینه کمک شود.
• با استفاده از داوری رایگان هر زمان که به سوال و یا مشکلی برخوردید از متخصصان سایت در خواست داوری/ وساطت/ مشاوره کنید.
لطفا از امکاناتی که در اختیارتان قرارداده شده استفاده کنید و به ما، خودتان و سایر کاربران برای ساختن محیطی بهتر کمک کنید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 21 مرداد 1393

6 دیدگاه برای “استفاده به موقع از امکانات ضامن پول و وقت شما”

  • سلام
    من درخواستت وساطتت و داوری داده ام و رسیدگی نکردید.

    موضوع وساطتت :
    زمانی که پروژه را نایید کردم جزو اعضای ویژه بودم و سایت باید 10% از مبلغ پروژه را بر میداشت، اما الان چون از عضویت ویژه خارج شده ام سایت 15% مبلغ پروژه را برداشته!!

    • کاربر گرامی درخواست های داوری نیاز به دقت و بررسی دارد و علاوه بر شما درخواست های دیگری هم موجوده.
      سیستم پورسانت به صورت خودکار عمل می کنه و اینطور نیست که به صورت دستی از وجه شما کاسته بشه.

  • سلام من میخواستم بدونم در صورت گروگذاری وجه از سمت مجری برای ضمانت تخصص، آیا پس از تحویل کار وجه گروگذاری شده توسط مجری به حسابش بر میگرده؟

    • بله در صورتی که خریدار پروژه را پذیرش کند وجه ضمانت تخصص مجری به ایشان عودت داده می شود. در غیر اینصورت تکلیف این وجه توسط فرایند داوری مشخص می شود.

  • در صورتیکه مجری از کارفرما بخواهد ضمانت تخصص را حذف کند باید قبول کرد یا پروژه را به او واگذار نکرد؟

    • ضمانت تخصص یک ویژگی برای افزایش تضمین انجام کار است. استفاده از آن در وهله اول توافقی است و نمی توان به اجبار آن را استفاده کرد. اگر مجری انتخابی شما تازه کار است و هیچ پروژه انجام شده ای ندارد یا تعداد پروژه های همزمان در دست اجرای ایشان از 5 مورد بیشتر است توصیه می شود که ضمانت تخصص حذف نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *