پارس کدرز حامی دومین استارتاپ ویکند شیراز

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی (54 ساعت) برگزار میشود. در این رویداد شرکت کنندگان با تخصص های مختلف شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک و …  ایده هاشون رو مطرح میکنند، گروه تشکیل میدهند و در هر گروه برای اجرای ایده شان تلاش میکنند.
همزمان با کار گروهی مربیان بر کار گروه ها نظارت میکنند و تجربیاتشون در زمینه های مختلف را در اختیار شرکت کنندگان قرار میدهند. علاوه بر این حضور سرمایه گذاران رقابت را جدی تر و هیجان انگیزتر میکند.
در دومین دوره برگزاری این رویداد در شیراز، تعدادی از  کارآفرینان موفق  از جمله آقای سعید رحمانی بنیانگذارو مدیر عامل  صندوق سرمایه گذاری سرآوا ، شایان شلیله از بنیانگذاران شبکه تبلیغات Anetwork و ایمان قصرفخری مدیر و موسس  وبسایت پارسکدرز و … برای انتقال تجربیاتشان به شرکت کنندگان حضور خواهند داشت.
پارسکدرز به عنوان حامی کسب و کار و کارآفرینی  کد تخفیف  parscoders   رو برای علاقه مندان به شرکت در این رویداد در نظر گرفته است. برای ثبتنام و اطلاعات بیشتر سایت رویداد استارتاپ ویکند شیراز مراجعه کنید.
به امید دیدار شما در دومین استارتاپ ویکند شیراز

 

shiraz startup weekend

امتیاز دهید

ارسال شده در 18 شهریور 1393

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *