اعلام نتیجه مسابقه تغییر نام + برندگان جایزه

پس از 11 سال فعالیت و با توجه به رشد پارسکدرز و گستره وسیع پروژه‌هایی که روزانه در زمینه‌های مختلف به سرانجام می‌رسند، تصمیم گرفتیم نامی انتخاب کنیم که تنها مختص برنامه‌نویس‌ها نباشد. بر همین اساس و همزمان با تولد ۱۱ سالگی یک مسابقه برای انتخاب اسم جدید ترتیب دادیم تا از نظرات و پیشنهادات شما برای انتخاب نام جدید بهره‌ببریم و این فرصت را داشته باشیم که با هم نام جدید پارسکدرز را انتخاب کنیم.

نتیجه مسابقه

مجموعا 324 نام در سایت و شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد داده شد. اما متاسفانه در میان نام‌های پیشنهاد شده گزینه مناسب به عنوان جایگزین برای پارسکدرز وجود نداشت. از جمله دلایل آن

  • میان نام‌های پیشنهاد شده نام‌هایی بود که از نظر مفهموم و زیبایی و … مورد پسند و قابل قبول بودند، اما متاسفانه دامنه‌ها یا اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی مربوط به آن نام گرفته شده بود.
  • برندهایی مشابه با نام‌های بیان شده در حال حاضر وجود داشتند.
  • دوکلمه‌ای یا سه‌کلمه‌ای بودند در صورتی که ترجیح ما این بود که نام یک کلمه‌ای انتخاب شوند.
  • از نظر مفهموم یا حسی که القا می‌کردند مناسب نبود.
  • و …

با توجه به اینکه در میان نام‌های پیشنهادی گزینه‌ی مورد نظر انتخاب نشد همانطور که وعده داده بودیم مبلغی به عنوان هدیه برای سه نفر که به قید قرعه انتخاب شدند در نظر گرفته شده است.

حساب کاربری برندگان مسابقه وزارت خارجه ، کاربر93320 و bineshsoft معادل مبلغ 100،000 تومان شارژ شد که می‌توانند با ثبت درخواست واریز آن را برداشت کنند.

باز هم از همراهی شما ممنونیم.

امتیاز دهید

ارسال شده در 22 دی 1397

5 دیدگاه برای “اعلام نتیجه مسابقه تغییر نام + برندگان جایزه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *