تخفیف‌ها و هدیه نوروزی پارسکدرز

گرچه سال 98 با حوادث تلخی گذشت و با قرنطینه به پایان رسید، همراهی شما ذره‌ای کم نشد و در کنار هم امسال هم رشد کردیم. در سال 98 و 12 سالگی پارسکدرز، تعداد فریلنسرهای سایت به بیش از 160 هزار و پروژه‌های موفق به بیش از 46 هزار پروژه رسید.

امیدواریم که در سال آینده در کنار هم و با قدم‌هایی استوارتر در مسیر رشد قدم برداریم.

تخفیف‌ها و هدیه نوروزی پارسکدرز

امسال براتون یک عیدی و یک هدیه نوروزی در نظر گرفتیم. هزینه‌ی کلیه‌ی برچسب‌ها و ارتقا به سطح کاربری ویژه تا 20 فروردین مشمول تخفیف 30 درصدی شده اند. برای استفاده از تخفیف نوروزی پارسکدرز از کد تخفیف norooz99 استفاده کنید.

همچنین کتاب “فراگیری مهارت‌های فریلنسینگ” توسط پارسکدرز نگارش و به‌عنوان هدیه نوروزی به فریلنسرهای عزیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌است.

کتاب رایگان فراگیری مهارت‌های فریلنسینگ

کتاب رایگان فراگیری مهارت‌های فریلنسینگ

اکثر افراد تصور می‌کنند که برای شروع به کار به عنوان یک فریلنسر تنها کافیست که در یک تخصص– از تایپ یک متن ساده تا برنامه‌نویسی پروژه‌های بزرگ مهندسی –  مهارت کافی داشته باشند تا از طریق انجام پروژه‌های مرتبط با آن تخصص، کسب درآمد کنند. این دیدگاه اشتباه نیست، اما حرفه‌ای بودن در یک تخصص خاص، لزوما نمی‌تواند شما را به یک فریلنسر موفق در آن زمینه تبدیل کند. این دوره‌ی آموزش فریلنسینگ شروعی برای کسب درآمد در این بخش است.

فریلنسر بودن هم مانند بقیه عناوین شغلی (کارمند، مدیر و …) نیاز به مهارت‌هایی دارد که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید چالش‌های فریلنسینگ را کاهش دهید و در نهایت از فریلنسر بودن بهره بیشتری ببرید و موفق‌تر عمل کنید.

با توجه به نیاز موجود برای یادگیری این مهارت‌ها در میان کاربران پارسکدرز و سایر فریلنسرها، کتاب “فراگیری مهارت‌های فریلنسینگ” توسط پارسکدرز نگارش شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده تا با یادگیری این مهارت‌ها بیشترین بهره را از فریلنسینگ ببرند.

در پایان تیم پارسکدرز براتون سالی سرشار از موفقیت و شادی آرزو می‌کنه…

امتیاز دهید

ارسال شده در 01 فروردین 1399

4 دیدگاه برای “تخفیف‌ها و هدیه نوروزی پارسکدرز”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *