تداکس نقش جهان – قصه های ناگفته

تداکس نقش جهان در شانزدهم شهریور‌ماه 1397 در سالن مرکزی هنرسرای خورشید اصفهان با هدف گسترش ایده‌های ارزشمند برگزار می‌شود.

این رویداد که به‌صورت مستقل از تد و دیگر رویدادهای TEDx برگزار می‌شود، امسال از میان صدها ایده ارزشمند ایده‌هایی را همسو با محوریت اصلی این رویداد یعنی قصه های ناگفته untold stories انتخاب کرده است. تداکس نقش جهان طی سه سال اخیر سال اخیر سعی کرده است ایده‌هایی را برای پیوند گذشته، حال و آینده ایران اسلامی انتخاب کند و در قالب رویدادی موثر، برای تاثیرگذاران و قشر مسئولیت‌پذیر جامعه، چشم‌اندازی مشترک برای چالش‌های جمعی ایرانیان بیابد. این دومین رویداد تداکس نقش جهان در اصفهان است و پیش از این چهار رویداد تداکس سالن با نام TEDx JolfaSalon برگزار شده است.

تداکس نقش جهان، امسال با تکیه بر برند شهری اصفهان، به چالش‌های پیش ‌روی این شهر زیبا و تاریخی در قالب راه‌حل‌های چند رشته‌ای و میان‌رشته‌ای نگریسته است. در اردیبهشت ماه امسال برند شهری اصفهان با عنوان قصه های ناگفته رونمایی شده و به حق می توان مفهوم آن را در جای جای این شهر احساس کرد. TEDx نقش جهان بر این باور است که شنیدن این ناگفته ها برای افرادی که علاقه به توسعه فردی و اجتماعی و تغییری در دنیای پیرامونی خود دارند می تواند نقطه شروع و جرقه مفیدی باشد.

محمدعلی زاهدی، دبیر اجرایی تداکس نقش جهان درباره سخنرانان این دوره از تداکس ‌نقش جهان توضیح می‌دهد: بیش از 100 نفر برای سخنرانی در تداکس‌ نقش جهان در ثبت‌نام کرده و پیشنهاد شدند که از این میان 30 نفر مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت هشت سخنران برای حضور در رویداد انتخاب شدند. ایده‌های همه این هشت نفر حاوی راهکارهایی کلیدی برای چالش‌های پیش روی ایران و جهان، همچنین بهانه‌ای برای ترویج اندیشه و فرهنگ گفتمان است.

امسال تداکس ‌نقش جهان، پذیرای 350 نفر از نوآوران جامعه است که از میان نزدیک به 1000 داوطلب برای شرکت در کنفرانس انتخاب شده‌اند اما برای کسانی که نمی‌توانند در این رویداد شرکت کنند، این رویداد به‌صورت زنده از طریق کانال اینستاگرام و سایت رویداد پخش خواهد شد و همه علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان رویداد را مشاهده کنند.


همین امروز ثبت نام کنید

امتیاز دهید

ارسال شده در 13 شهریور 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *