دومین ماراتن هکاهلث – برنامه‌نویسی موبایل سلامت ایران

دومین ماراتن هکاهلث – برنامه‌نویسی موبایل سلامت ایران – 7 الی 9 اردیبهشت در جزیره کیش برگزار می‌شود.

هکاهلث چی هست؟

هکاتون یک کلمه‌ی مرکب از دو واژه‌ی هک (Hack) و ماراتون (Marathon) است. همان‌طور که از نام این دسته رویدادها پیدا است، هکاتون‌ها در ابتدا رقابت‌هایی برای هک و نفوذ به سیستم‌ها بوده‌اند اما به تدریج و با فراگیرتر شدن آن‌ها به رقابت‌هایی برای تولید نرم‌افزارهای کاربردی تبدیل شدند. در ایران هم چند سالی است که گردهمایی‌های مختلفی در زمینه برنامه‌نویسی برگزار می‌شود و برنامه‌نویسان از سراسر ایران گرد هم جمع می‌شوند و با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند.

هکاهلث که رویداد ماراتن برنامه نویسی سلامت است برای اولین بار در خاورمیانه سال 2016به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد. در دومین رویداد هکاهلث قرار است برترین برنامه نویسان خاورمیانه در جزیره کیش گرد هم بیایند تا چالش‌های حوزه سلامت در ایران را مورد بررسی قرار دهند.

چه کسانی دراین رویداد شرکت می‌کنند؟

برنامه نویس ها به صورت تیمی در این رویداد شرکت می کنند، در صفحه سوالات متداول اطلاعات کافی در این زمینه نوشته شده‌است. به صورت انفرادی نمی تونید در این رویداد شرکت کنید و تیم های ثبت نام شده هم پس از بررسی و انتخاب کمیته برگزاری رویداد به صورت رسمی برای حضور در رویداد دعوت می شوند.

جوایز رویداد چقدر است؟

  • تیم اول 30 میلیون تومان وجه نقد
  • تیم اول 20 میلیون تومان وجه نقد
  • تیم اول 30 میلیون تومان وجه نقد
  • و دو جایزه غیرنقدی شامل : سفر سه روزه به جزیره هندورابی و سفر سه روزه به جزیره کیش
  • تور کیش گردی برای تمامی شرکت کنندگان پس از اختتامیه

مربیان ماراتن

در ماراتن برنامه نویسی مربیانی در کنار شما هستند که می توانید اطلاعات پزشکی و فنی را از آنها بپرسید. ایمان قصرفخری بنیان‌گذار پارسکدرز، میلاد نوری مدیرعامل و موسس شرکت توکان‌تک و سمیرا نصیری به عنوان منتورهای برنامه‌نویسی در این رویداد حضور خواهند داشت.

امتیاز دهید

ارسال شده در 27 بهمن 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *