روز بازاریابی دیجیتال – 27 و 28 دیماه

روز بازاریابی دیجیتال، ۲۷ و ۲۸ دیماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی است برای آموختن، شبکه‎سازی با جامعه بزرگ دیجیتال مارکتینگ ایران و به اشتراک گذاشتن تجربیات تلخ و شیرین در مسیر پر فراز و نشیب بازاریابی دیجیتال.

هدف رویداد روز بازاریابی دیجیتال، کشف روش‎های نو و خلاقانه برای روبه‎رو شدن با چالش‎های بازاریابی دیجیتال در عصر مدرن است .حضور برندهای مطرح در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را به بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت در فضای دیجیتال مارکتینگ تبدیل کرده است.

با شرکت در دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال می‌توانید با برترین مدیران و متخصصان بازاریابی دیجیتال ایران آشنا شده و در پنل‎ها و ورکشاپ‎های تخصصی شرکت کنید.

سخنرانان

از جمله سخنرانان این رویداد می‌توان توحید علی اشرفی (مدیر بازاریابی دیجیتال علی بابا)، مرجان سلیمانی ( مدیر بازاریابی دیجیتال تپسی)، حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا)، ثنا خالصی ( بنیان‎گذار و مدیرعامل کمدا)، محمدرضا قدوسی (بنیان‎گذار و مدیرعامل ABC) و … نام برد.

سخنرانان روز بازاریابی دیجیتال

مشارکت در رویداد

روز بازاریابی دیجیتال را اردیبهشت امسال برگزار کردیم که از تجربه های دلنشین سال‌های اخیرمان بود. ۲۱ اردیبهشت باعث شد قدرت مشارکت افراد را به درستی درک کنیم. ما فهمیدیم چیزی که می‎سازیم به تنهایی مهم نیست؛ در حقیقت قدرت دست پولدارها یا کسانی که دوستشان داریم نیست! قدرت دست شما بود که مشارکت کردید و در حالیکه نهایتا منتظر حضور ۴۰۰ نفر از فعالان بازاریابی دیجیتال بودیم، با جمعیتی بیش از دو برابر روبرو شدیم. حدود ۸۵۰ نفر! پیام حضورشما برای تیم ما این بود: “در روزهایی که ابهام در فضای کسب‌وکارهایمان چنگ انداخته، حضور و همراهی افراد همچنان تعیین کننده است.”

پس ایده ما در برگزاری دوباره این رویداد این است که قدرت اصلی را دست کم نگیریم و این برگزاری را با شما سهیم شویم. سهم شما در این برگزاری تجربه‎ها، خبرها، دانش و مهارت‌هایی است که می‎توانید با دیگران به اشتراک بگذارید و در روزی که متعلق به توانمندی و راهکارهای شماست، حضوری پر رنگ داشته باشید. خوب است سهم ما هم در این برگزاری ترکیب درست و منطقی محتوا، نظم و کنار هم گذاشتن درست این پازل جذاب باشد.

برای شریک شدن با شما از هر راه ارتباطی بهره خواهیم برد.

امتیاز دهید

ارسال شده در 05 دی 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *