رویداد روز وبینار (Webinar Day)، اولین رویداد تخصصی وبینار + کد تخفیف

ایسمینار به عنوان اولین پلتفرم تخصصی وبینار از سال 1392، تأثیر قابل توجهی در تسهیل فعالیت برگزاری وبینار داشته و در این سال‌ها با برگزاری وبینارهای مختلف، برای فرهنگ‌سازی و بهبود فضای برگزاری وبینار در ایران تلاش کرده است. این مجموعه تصمیم گرفته برای آگاهی‌بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت برگزارکنندگان وبینار، رویداد تخصصی مدیریت و برگزاری وبینار را تحت عنوان «روز وبینار یا وبینار دِی» برگزار کند.

در وبینار دِی، 4 تاک تخصصی و انتقال تجربه و 2 پنل چالشی درباره اهمیت و تاثیر وبینار در کسب‌و‌کارها و بازاریابی و فروش وبینار توسط برگزارکنندگان وبینار و متخصصین این حوزه در نظر گرفته شده است. اگر نمیدانید وبینار چیست، این رویداد برای شماست، اما بصورت خلاصه وبینار یک رویداد آنلاین و زنده است که به صورت اینترنتی برگزار می شود و مدرس و شرکت‌کنندگان رأس ساعت خاصی با استفاده از موبایل، تبلت و کامپیوتر شخصی می‌توانند در وبینار حضور پیدا کنند.

معرفی رویداد روز وبینار (Webinar Day)+ کد تخفیف

با حضور در رویداد «روز وبینار» (Webinar Day) از متخصصین و فعالین این حوزه یاد می‌گیرید که چگونه یک وبینار موفق برگزار کنید، چگونه از طریق برگزاری وبینار یک جریان درآمدی ثابت داشته باشید و شرکت‌ها چگونه می‌توانند از وبینار به عنوان ابزاری برای رشد و توسعه کسب و کارشان استفاده کنند.

این رویداد 21 مهر ماه از ساعت 16 تا 20 در تالار مولانا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور 400 نفر از افراد با تجربه در برگزاری وبینار، علاقه‌مندان به شروع فعالیت در این حوزه، مدرس و سخنرانان برتر و مدیران شرکت‌ها، بلاگرها، اینفلوئنسرها و مدیران استارتاپ‌های مطرح و متخصصان و فعالین اکوسیستم استارتاپی، کارآفرینی و بازاریابی کشور برگزار خواهد شد. همچنین به‌منظور تسهیل حضور افراد از سرتاسر دنیا در این رویداد، یک بلیت برای مشاهده پخش زنده تعریف شده است تا افرادی که امکان حضور فیزیکی در رویداد را ندارند و ساکن تهران نیستند بتوانند به صورت زنده رویداد را مشاهده نمایند.

برای ثبت‌نام و حضور در این رویداد می‌توانید از کد تخفیف ویژه 70 درصدی “parscoders” استفاده کنید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 11 مهر 1398

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *