کمپین حمایت از کنفرانس متن باز زنجان

زیکانف (zConf) چیه؟!

lهر ساله مراسم‌های گوناگونی برای معرفی بهتر نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز (که شیوه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزارهای آزاد است) برگزار می‌گردد که زی‌کانف نیز یکی از آن‌ها است. زی‌کانف که اشاره به همایش نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز زنجان دارد در شهریور ماه امسال ششمین دوره‌ی خود را برگزار خواهد نمود. در وب‌سایت رسمی این همایش چنین آمده است:

ما اعتقادمان این است که نرم افزارهای آزاد/متن باز فقط نرم افزار نیستند . ابزاری هستند که ما می‌توانیم با استفاده از آنها به ساختن یک دنیای ایده آل کمک کنیم. دنیایی که در آن همه به طور رایگان از امکانات و ابزار ها بدون هیچ دغدغه ای استفاده می‌کنند. تمام تلاش ما این است که این فرهنگ را گسترش دهیم. آزادی نه فقط در بخش نرم افزار که بلکه در تمامی‌عرصه های زندگی ما باید تجلی یابد. ما تمرین می‌کنیم: تمرین می‌کنیم که از هر قشری که باشیم به هم احترام بگذاریم. از هر ابزاری برای کمک به هم استفاده کنیم. ابزار ها فقط یک وسیله هستند،‌ پس ما تمرین می‌کنیم که از آنها استفاده کنیم بدون اینکه تعصبی به استفاده از آنها داشته باشیم. تمرین می‌کنیم که هر چیزی را که ما را از رسیدن به اهداف مان باز میدارد کنار بگذاریم. هر چیزی که ما را محدود می‌کند باید کنار گذاشته شود. ما می‌خواهیم دنیایی بسازیم که در آن همه با هم دوست باشند و به بهتر شدن زندگی در این کره‌ی خاکی کمک کنند.

 

این همایش به مدت دو روز، از روز پنج شنبه 19 شهریور ماه شروع و تا پایان روز جمعه 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

ما از اونجا که این رویداد کاملاً داطلبانه و بدون پشتیبانی مالی و بودجه هست، همیشه بهتر شدنش نیاز به همراهی شما داشته. چرا که برای فراهم شدن امکان حضور همه در این رویداد، هزینه ورودی رویداد بسیار پایین در نظر گرفته شده و کفاف هزینه های رویداد رو نمی ده!

مبالغ مشارکت شما صرف هزینه های جاری رویداد، مثل اجاره مکان برگزاری و محل های اسکان، تهیه تغذیه حین رویداد، اقلام چاپی و هزینه هایی از این دست خواهد شد.

 

برای حمایت از این رویداد کلیک کنید

امتیاز دهید

ارسال شده در 08 مرداد 1394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *