پارسکدرز همراه با کمپین #من_طراحم و هفته دیزاین تهران

دومین هفته دیزاین تهران با همت کمپین #من_طراحم و انجمن‌های صنفی فعال در حوزه دیزاین از ۲۲ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در مجموعه برج آزادی تهران برگزار خواهد شد. این رویداد که با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک، انجمن صنفی طراحان صنعتی، جامعه مهندسان معمار، انجمن صنفی طراحان لباس و پارچه، و انجمن طراحی گرافیک متحرک برگزار می‌شود، شامل برنامه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه آثار شاخص دیزاین، نشست‌های آموزشی، و مجموعه دورهمی‌های شب طراحان است. در پایان این هفته نیز پنجمین همایش کمپین #من_طراحم با حضور طراحان موفق و پیشکسوتان طراحی با هدف به اشتراک‌گذاری تجربیات دیزاین و بحث درباره دغدغه‌های شغلی طراحان برگزار می‌گردد.

به گفته حامد بیدی موسس کمپین من طراحم، نخستین هفته دیزاین تهران در سال ۱۳۹۱ به همت اساتید و فعالان رشته طراحی صنعتی در دانشگاه هنر برگزار شده بود و پس از آن متاسفانه این رویداد ادامه نیافته است. وی با بیان اینکه کمپین #من_طراحم با ۹۲۰۰ عضو طراح، یکی از معدود جوامع فراگیری است که همه رشته‌های طراحی را در بر گرفته است، خاطرنشان کرد ایده برگزاری دومین هفته دیزاین تهران در نشست هم‌اندیشی با اساتید کمپین #من_طراحم و نمایندگان انجمن‌های صنفی دیزاین مطرح شد و امسال برای اولین بار در ایران شاهد هم‌افزایی و برگزاری رویدادی مشترک توسط این انجمن‌ها خواهیم بود. به گفته وی «هفته دیزاین» رویدادی است که در شهرهای بزرگ جهان سالانه برگزار می‌شود و نمونه‌های موفق و مشهور فراوانی در دنیا وجود دارد که با هدف ارتقای فرهنگ دیزاین در جامعه و نمایش آخرین رویکردها و دستاوردهای حوزه‌های مختلف طراحی اجرا می‌شود. بیدی ابراز امیدواری کرد برگزاری این رویداد امسال در مقیاسی کوچک و با همکاری انجمن‌های صنفی طراحی بتواند سرآغازی باشد برای برگزاری رویدادی فراگیر در سال‌های آینده که مجموعه برنامه‌های آن کل شهر تهران را در بر بگیرد.

نمایشگاه هفته دیزاین تهران جمعه، ۲۲ آذر در برج آزادی تهران افتتاح خواهد شد و تا یک هفته ادامه خواهد داشت. در طول این هفته نشست‌های آموزشی مختلفی برای طراحان با عناوین قراردادهای دیزاین و نکات حقوقی، مهارت‌های فریلنسینگ، تحصیل در رشته‌های دیزاین در دانشگاه‌های خارج از کشور، کسب درآمد ارزی با دیزاین، و پرسونال برندینگ و مهارت‌های ارائه برگزار خواهد شد. همچنین طی ۵ شب، دورهمی‌هایی تحت عنوان شب طراحان ویژه طراحان گرافیک، معماران، طراحان صنعتی، طراحان وب و موبایل، و طراحان مد و جواهرات با هدف شبکه‌سازی میان طراحان در کافه رستوران برج آزادی برگزار می‌گردد. روز جمعه ۲۹ آذرماه نیز پنجمین همایش کمپین #من_طراحم شامل ارائه و اشتراک تجربه طراحان موفق، پنل گفتگو با پیشکسوتان دیزاین، و پنل گفتگو با انجمن‌های صنفی دیزاین با موضوع تعرفه‌ها برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای کمپین #من_طراحم و هفته دیزاین تهران می‌توانند به آدرس event.mantaraham.ir  مراجعه نمایند و با استفاده از کد  parscoders با ۴۰ درصد تخفیف در این رویداد ثبت نام کنند.

 
امتیاز دهید

ارسال شده در 18 آذر 1398

2 دیدگاه برای “پارسکدرز همراه با کمپین #من_طراحم و هفته دیزاین تهران”

  • سلام و تشکر از وب سایت شما
    به نظر بنده به جای شرکت در کمپین واقعا هوای طراحان رو داشته باشید.
    در سایت شما پروزه طراحی ایجاد می کنند به صورت مسابقه و چندین شرط و شروط می گذارند و با قیمت 100 تومان ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
    واقعا این حمایت است اگر کسی قصد گذاشتن مسابقه دارد باید سقف قیمت تعیین کنید نه اینکه هر کس با هر قیمتی پروژه به صورت مسابقه تعیین کند این کجایش حمایت است شما از کمپین بیایید بیرون بهتر است . طراحی لوگو به صورت مسابقه 100 تومان ؟!؟!؟!؟
    فقط به فکر سود کاری خود نباشید وطراحان حرفه ای رو از سایت زده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *