تولد 12 سالگی پارسکدرز، هدیه و ویژگی‌های جدید

یک سال دیگه رو در کنار شما سپری و با همراهی شما رشد کردیم و افتخار این روداریم که اعلام کنیم حضور بیش از ۱4۰ هزار کاربر شامل کارفرما و فریلنسر و انجام بیش از 40هزار پروژه موفق، ثمره‌ی فعالیت ما تاکنون است.

به‌ پاس همراهی کاربرهای عزیزمون به مناسبت تولد 12 سالگی پارسکدرز از 13 آذرماه به مدت 48 ساعت تخفیف 35 درصدی با استفاده از کد تخفیف parscoders12 بر روی همه امکاناتی که نیاز به پرداخت وجه دارند در نظر گرفته خواهد شد. بر همین اساس کلیه‌ی عضویت‌های ویژه و همچنین هزینه ثبت پروژه‌های خصوصی، مخفی، پروژه ویژه، فوری، چسبنده و آگهی استخدام/اعلان با 35 درصد تخفیف محاسبه می‌شوند.

کد تخفیف رو ثبت کن

متاسفانه حواث تلخ آبان ماه گذشته و قطعی اینترنت باعث تحمیل سختی‌های بسیاری به مردم و پارسکدرز شد تا جایی که برای دست کم 48 ساعت کلیه فعالیت های پارسکدرز به صفر مطلق رسید. تلاش کردیم بدون هیاهو در این فضای ملتهب برقرار بمانیم. در این میان تیم پشتیبانی تلاش کرد با برقراری تماس های تلفنی مکرر ارتباط پارسکدرز با کاربرانش را حفظ کند. با همراهی سرویس ابر دراک توانستیم در دسترس کاربران قرار بگیریم.

اگر تا به حال شماره تماس خود را ثبت نکرده اید پیشنهاد می کنیم با رفتن به آدرس زیر این کار را انجام دهید تا در مواقع سخت بحران بتوانیم ارتباط خود را حفظ کنیم:

ثبت شماره تماس

ویژگی‌های جدید

جستجو- یافتن یک پروژه، مجری یا محتوا در سایت

با توجه به نیاز موجود، برای تسهیل یافتن پروژه‌ها برای فریلنسرها و یافتن فریلنسرهای متخصص برای کارفرماها، امکان جستجو میان پروژه‌ها و کاربرها فراهم‌شده است.

جستجو میان پروژه‌ها

برای جستجو میان پروژه‌ها نیاز است که به صفحه “همه پروژه‌های باز” بروید.

در بالای این صفحه و در بخش جستجو می‌توانید پروژه‌های سایت را بر اساس عنوان، اندازه پروژه، برچسب و مهارت‌های موردنیاز آن پروژه جستجو کنید. درصورتی‌که تمایل دارید جستجو تنها در میان پروژه‌های باز انجام شود، گزینه “فقط پروژه‌های باز” را انتخاب کنید.

جستجو میان پروژه‌‎های باز / انجام‌شده یا در حال انجام با استفاده از برچسب


درصورتی‌که تمایل دارید پروژه‌ها را بر اساس برچسب جستجو کنید و کلیه پروژه‌های باز یا انجام‌شده برای یک برچسب خاص بینید، وارد صفحه پروژه‌های باز / انجام شده یا در حال انجام شوید و بر روی برچسب موردنظر کلیک کنید.

لیست پروژه‌های دارای آن برچسب به شما نمایش داده خواهد شد.

نکته: همه برچسب‌ها در هر جای سایت که باشند قابلیت کلیک شدن دارند و با کلیک کردن بر روی آن‌ها لیست پروژه‌های باز دارای آن برچسب خاص به شما نمایش داده خواهد شد.

جستجو میان فریلنسرها (مجری‌های سایت)

 درصورتی‌که تمایل دارید لیست فریلنسرهای (مجری‌های) فعال در سایت را ببینید، از منوی سمت راست سایت در بخش “خریدار” گزینه “یافتن مجری” را انتخاب کنید.

در این صفحه فریلنسرهای سایت بر اساس رتبه به‌صورت کامل لیست شده‌اند و این امکان وجود دارد که بر اساس نام مستعار و تخصص میان آن‌ها جستجو کنید و فریلنسرهای موردنظر خود را به پروژه دعوت کنید.

امکان کاهش و حذف ضمانت تخصص بعد از گروگذاری برای کارفرما

بعد از گروگذاری پروژه و پیش از گروگذاری ضمانت تخصص این امکان برای کارفرما (خریدار) پروژه وجود دارد که ضمانت تخصص را حذف یا میزان آن را کاهش دهد.

برای این کار وارد صفحه پروژه موردنظر شوید.

پس از کلیک بر روی دکمه “امکانات (ویرایش)” گزینه “تغییر مقدار ضمانت تخصص” را انتخاب کنید.

در این صفحه می‌توانید میزان ضمانت تخصص را به درصد دلخواه کاهش دهید و با واردکردن عدد صفر، ضمانت تخصص پروژه را حذف کنید.

 امکان افزایش مبلغ پروژه بعد از گروگذاری برای خریدار

بعد از گروگذاری پروژه این امکان برای خریدار وجود دارد که مبلغ پروژه را افزایش دهد.

برای این کار وارد صفحه پروژه مورد نظر شوید.

 پس از کلیک بر روی دکمه “امکانات (ویرایش)” گزینه “افزایش مبلغ پروژه” را انتخاب کنید.

در این صفحه می‌توانید مبلغ فعلی پروژه را ببینید و مبلغی که برای گروگذاری پروژه در نظر گرفته‌اید را وارد کنید و پس از فشردن دکمه “تأیید و گروگذاری” ما بد تفاوت مبالغ را گروگذاری کنید.

 به‌عنوان‌مثال اگر در حال حاضر برای این پروژه مبلغ پروژه 260 هزار تومان گروگذاری کرده‌اید و تمایل دارید که مبلغ پروژه به 300 هزار تومان افزایش پیدا کند، در باکس عدد 300000 را بنویسید تا پس از فشردن دکمه وارد درگاه پرداخت شوید و 40 هزار تومان را به‌حساب سایت واریز و آن را برای پروژه گروگذاری کنید.

یادداشت گذاشتن روی پیشنهاد قیمت‌ها و پیام‌های دریافتی در پروژه

با توجه به اینکه هر پروژه‌ای که در سایت تعریف می‌شود تعداد زیادی پیشنهاد قیمت و پیام از طرف فریلنسرها دریافت می‌کند گاهی به خاطر سپردن توافق‌ها یا نظراتی که خریدار در رابطه با هریک از فریلنسرها داشته، دشوار است. برای بی‌نیاز کردن خریداران از بررسی مجدد مکالمات، امکان یادداشت گذاشتن بر روی هر پیشنهاد ایجادشده است.

برای این کار وارد صفحه پروژه شوید و در سمت چپ هر پیشنهاد بر روی دکمه آیکون مداد کلیک کنید.

در صفحه بازشده توضیحات مورد نظر خود را بنویسید و بر روی دکمه ثبت یادداشت کلیک کنید.

ازاین‌پس هرزمانی که بر روی آیکون مداد کلیک کنید توضیحات نوشته‌شده نمایش داده خواهد شد و قابل ویرایش خواهد بود.

افزودن فریلنسرها و کارفرماها به لیست علاقه‌مندی

یکی از امکاناتی که اخیراً اضافه‌شده است، امکان اضافه کردن فریلنسرها و کارفرماها (خریداران و مجری‌ها) به لیست علاقه‌مندی‌هاست.

برای افزودن یک کاربر به لیست علاقه‌مندی نیاز است که وارد صفحه رزومه او شوید و بر روی دکمه قلب کلیک کنید.

از منوی از بازشده می‌توانید انتخاب کنید که آیا تمایل دارید آن کاربر را به‌عنوان فریلنسر به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید یا به‌عنوان کارفرما.

افزودن به لیست مجری‌های ذخیره‌شده

زمانی که یک مجری را در این لیست ذخیره می‌کنید هرزمانی که به‌عنوان یک خریدار تمایل داشته باشید که مجری را پروژه خود دعوت کنید، مجری‌هایی که ذخیره کرده‌اید به‌صورت شاخص نمایش داده می‌شوند و یافتن آن‌ها آسان‌تر خواهد بود.

دنبال کردن به‌عنوان کارفرما

زمانی که یک کاربر را به‌عنوان کارفرما ذخیره می‌کنید هر زمان که آن کارفرما پروژه‌ای تعریف کند، یک نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که زودتر از سایرین برای آن کارفرما پیشنهاد قیمت و پیام ارسال کنید.

افزودن فریلنسرها و کارفرماها به لیست سیاه (بلاک کردن)

در مقابل افزودن کاربرها به لیست علاقه‌مندی‌ها، امکان افزودن آن‌ها به لیست سیاه نیز اضافه‌شده است.

افزودن به لیست سیاه مجری‌ها

در این حالت مجری نمی‌تواند پروژه‌های جدیدی که توسط شما در سایت ثبت‌شده است را ببیند و برای آن پیشنهاد قیمت ارسال کند.

افزودن به لیست سیاه کارفرماها

در این حالت کارفرما نمی‌تواند شما را به پروژه‌هایی که ثبت کرده است دعوت کند.

بستن پیام

درصورتی‌که یک کاربر را به هر دو لیست سیاه کارفرما و مجری اضافه کنید می‌توانید امکان ارسال پیام از طرف او را نیز بلاک کنید. در این صورت کاربر در هیچ حالتی قادر نخواهد بود که برای شما پیام ارسال کند یا با شما چت کند.


توجه داشته باشید که افزودن کاربران به لیست سیاه مستلزم این است که با یکدیگر پروژه مشترکی نداشته باشید.

ارسال پیام فوری میان کاربرها

یکی از امکانات جدید سایت که مورد استقبال زیاد کاربرها قرار گرفته است، امکان ارسال پیام فوری است. زمانی که برای یک کاربر پیام فوری ارسال می‌کنید یک از پیامک از طرف سایت پارسکدرز برای آن کاربر ارسال می‌شود.

برای ارسال پیامک میان کاربرها نیازی نیست که حتما پروژه گروگذاری شده باشد. هر خریدار امکان ارسال پیامک فوری به همه فریلنسرهایی که برای او پیام و پیشنهاد قیمت ارسال کرده‌اند و فریلنسرها امکان ارسال پیامک فوری به کارفرمای پروژه‌هایی که برای آن پیام ارسال کرده‌اند را دارند.

برای ارسال پیامک فوری به صفحه مکالمه خود با فریلنسر / کارفرما مورد نظر بروید و در پایین صفحه بر روی دکمه “پیام فوری به مجری/ کارفرما” کلیک کنید.

مشاهده آمار بازدید از صفحه پروفایل

از این پس هر زمانی که وارد صفحه پروفایل خود را هریک از کاربرها شوید، آمار بازدید از این صفحه به شما نمایش داده خواهد شد.

البته توجه داشته باشید که این عدد از زمانی که این امکان در پارسکدرز اضافه شده است شمرده شده است.

ما فریلنسریم!

فریلنسر بودن نیاز به شخصیت خاص و فوق العاده‌ای داره که همه از اون بهره مند نیستن. همزمان با جشن تولد 12 سالگی پارسکدرز تصمیم گرفتیم با ارج نهادن به مهارت های کلیه فریلنسرها به اونها کمک کنیم تا با افتخار به دیگران بگن که یک فریلنسر هستن. برای این کار کافیه طرح مورد نظر رو انتخاب کنی و بعد اون رو در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذاری.

سایت فریلنسر

در سالی که گذشت، تیم محتوای سایت پارسکدرز زمان زیادی را به تولید محتواهای آموزشی در زمینه مبانی و مهارت‌های مورد نیاز یک فریلنسر برای کسب موفقت بیشتر در این زمینه شغلی و همچنین فرهنگ‌سازی برای آشنا کردن کارفرماها با مفهوم فریلنسینگ اختصاص داد. ماحصل این تلاش‌ها در سایت Freelancer.ir به صورت رایگان در دسترس کلیه‌ی علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفته است.

نمونه‌ای از آموزش‌های Freelancer.ir

کد تخفیف دیجی‌کالا

با هماهنگی که یا سایت دیجی‌کالا انجام شده، کاربرهای سایت پارسکدرز می‌توانند تا پایان آذر ماه 98 در اولین خرید خود از این سایت، 25 هزار تومان تخفیف بگیرند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف مخصوص کاربرهای پارسکدرز به این صفحه مراجعه کنید.

 

برترین‌های پارسکدرز در یک نگاه

در آخر هم توجه شما رو به آمار فعالیت برترین فریلنسرها و کارفرماهای پارسکدرز در سالی که گذشت، جلب می‌کنم.

اینفوگرافیک برترین‌های پارسکدرز در یک نگ

امتیاز دهید

ارسال شده در 12 آذر 1398

11 دیدگاه برای “تولد 12 سالگی پارسکدرز، هدیه و ویژگی‌های جدید”

  • سلام
    ۱۲سالگی مبارک 🙂
    خوشحالم برخی از پیشنهادهام عملی شده.
    منتها جستجو رو امتحان کردم کار نکرد.
    باتشکر

  • به اعضای تیم مدیریت و فریلنسر های پارس کدرز تبریک میگم…
    12 سالگی مبارک!

  • سلام. وقتتان بخیر.
    اول از همه باید بگم که خیلی خوشحال هستم که حدود 1 و نیم سال عضو این سایت هستم.
    بعدش هم که من تولد سایت یادمون بود و قبل از این که شما اعلام بکنید ، تبریکم را همان روز 11 آذر گفتم. امیدوارم که پاینده باشید و تولد 100 سالگی اش را هم بگیریم.
    یک پیشنهاد هم دارم و آن این که جا دارد از اعضای سایت ( خریدار ، مجری ) که به عنوان معرف فعال بودند و افراد کثیری را به سایت آوردند هم در این بازه زمانی تولد سایت ، اسامیشان را می گفتید و ازشان نام می بردید. حیف است که نام برده نشود. ببینیم چه کسی بیشترین نفر را به سایت معرفی کرده است.

  • بزرگان ما میگن، بهتره به جای اینکه به تاریکی دشنام بدین، سعی کنین یه شمع روشن کنین. توی روزهای تاریک قطعی اینترنت که خیلی از ما کارمون رو تعطیل کرده بودیم و به بند فورس ماژور قراردادهامون استناد می‌کردیم، تلاش بی‌وقفه پارسکدرز برای برقراری ارتباط و تماس‌های مکرر تلفنی واقعاً قابل‌تقدیر بود.
    میگن یه دوست رو توی مسافرت یا توی معامله بهتر می‌شه شناخت، فکر می‌کنم یه وب‌سایت رو هم توی شرایط فورس ماژور می‌شه بهتر شناخت؛ واقعاً دست مریزاد.
    هر چقدر که جلوتر می‌ریم ارزش پارسکدرز و جایگاه اون در سطح ملی بیشتر مشخص می‌شه و دلیل عمده این موفقیت‌ها چیزی جز مدیریت کارآمد و تبحر و مسئولیت‌پذیری تیم سخت‌کوش این سایت نیست.
    طی سال گذشته توسعه سایت بسیار چشم‌گیر بود و باید یه خسته نباشید اساسی به مدیر و توسعه‌دهندگان پارسکدرز گفت.
    تولید محتوا در جهت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی، به‌عنوان یکی از اهرم‌های موفقیت پارسکدرز، گام‌های بلندی برداشته و فراتر از این وب‌سایت، کمک کرده تا حرفه فریلنسینگ به جایگاه واقعی خودش نزدیک‌تر بشه و چه افتخاری بهتر از این می‌تونه باشه که چراغ راه دیگران باشیم.
    در نهایت باید از تلاش مستمر تیم پشتیبانی سایت هم ممنون باشیم که بسیار مسئولانه عمل می‌کنن و همواره در حال رفع مشکلات کاربران هستن.
    البته باید توی معمارها واقعاً ارشد بود تا بشه یه همچین تیم چابکی که تعدادشون به انگشتان دست هم نمی‌رسه رو مدیریت کرد.
    سالگرد تولد پارسکدرز بهانه‌ای بود تا ضمن تبریک، به حکم وظیفه از تمام دست‌اندرکاران این سایت وزین قدردانی کنیم که راه به سوی آینده رو برای همه ما هموار کردن.
    خسته نباشید، عزیزان دوست‌داشتنی 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *