امروز 16 اردیبهشت 1403

اینجانب مهندس کامپیوتر گرایش ندم افزار هستم ولی تجربه ی کاری بنده در زمینه های مختلف بسیار بیشتر از مدرک تحصیلی ارزش دارن.بنده از سال ۸۴ بعنوان مدیر واحد فنی در یک شرکت فنی و مهندسی مشغول بکار شدم و تقریبا در تمام شاخه های مرتبط با کامپیوتر،اعم از برنامه نویسی،شبکه ، تعمیرات سخت افزار و نرم افزار و غیره تخصص کافی دارم.

از سال ۹۳ به بعد علاوه بر فعالیت در حوزه ی کامپیوتر و مخابرات،به استخدام بانک در اومدم و پس از طی دوره های تخصصی بانکداری،حقوق و حسابداری،بعنوان حسابدار مشغول بکار شدم.

از اونجا که علاقه ی بسیار زیادی در زمینه ی تحقیق و بررسی و ارائه ی مقالات مختلف داشتم،از سال ۸۴ تا کنون،در زمینه تحقیق و بررسی و مقاله نویسی فعالیت دارم و پایان نامه های زیادی رو به کمک دانشجویان،به تمامی دانشگاهها ارائه کردم.در همین بین انواع سفارشات ترجمه و نگارش و... هم در این زمینه انجام میدادم.

با شرکت ها و کارخانه جات زیادی هم در زمینه نحوه ی راه اندازی،ارائه ی طرح های توجیهی اقتصادی و کسب و کار و جذب نیرو و راهکارهای مدرن بازاریابی و فروش و استفاده از پتانسیل های موجود در صادرات،همکاری داشتم.

خلاصه ی مطلب اینکه کاملا دوستانه و غیررسمی عرض میکنم که در طول مدت زندگیم،هرکاری را از شیر مرغ تا جووون آدمیزاد تجربه کردم و سعی کردم همیشه در انجام امور محوله،بهترین باشم و تاکنون هیچکس را ناراضی نذاشتم.

فعالیت به عنوان مجری

در حال بارگذاری ...

در حال بارگذاری ...