امروز 7 خرداد 1403

تسلط به زبان‌های برنامه‌نویسی اپن‌سورس و مایکروسافتی از جمله php , python , java , javascript , asp , c و فریم‌ورک‌های محبوب از جمله laravel , jango , bootstrap و...
کدنویسی و طراحی قالب با html + html5 و css + css3 + scss و js  با بکارگیری اصول علمی طراحی و روانشناسی رنگ‌ها جهت تولید زیباترین و خلاقانه‌‌ترین طرح‌ و قالب متناسب با کار شما و سلیقه کاربران.
مسلط به شبکه و مدیریت سرورهای لینوکسی و ویندوزی و نیز انجام کلیه امور کانفیگ, امن‌سازی و نصب انواع نرم‌افزارها بر روی سرور.
دارای تخصص در حوزه امنیت شبکه و نرم‌افزار, باگ یابی و نیز رفع باگ در سرور و کدها.

سئو کردن وبسایت و استانداردسازی نرم‌افزار و سیستم شما در بالاترین حد ممکن در کشور. انجام امور بازاریابی الکترونیک, تبلیغات اینترنتی و ارائه ادمین برای شبکه‌های اجتماعی.
دارای تجربه در ارائه مشاوره راهبردی و تجاری به کسب‌وکارهای حوزه دیجیتال و نرم‌افزار. مشاوره در انتخاب نام, دامنه و برندینگ.

دارای نمونه کارهای مختلف شامل سایت, نرم‌افزار, خدمات شبکه و امنیت و... به مشتری‌های دولتی و خصوصی در داخل و خارج از کشور.
ارائه خدمت و جلب اعتماد برترین شرکت‌های بین‌المللی و بزرگترین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های داخلی.

تیم من عاشق کارشونن, کارشون تفریحشونه و کسی توی تفریح کردن کم نمیزاره. اعتماد مشتریان ما با صداقت به دست اومده و به‌غیرازاین هم ممکن نیست. اولویت ما ارائه یه کار عالی و خلق یه نمونه‌کار دیگه برای توسعه تجارتمونه پس نمیزاریم امضامون زیر یه کار ضعیف باشه. بالاترین خدمات رو ارائه میدیم ولی به جیب شما هم نگاه میکنیم, درآمدمون رو با توسعه بالا میبریم نه خالی کردن جیب شما

فعالیت به عنوان مجری

در حال بارگذاری ...

در حال بارگذاری ...