امروز 2 آبان 1403

با بیش از 7 سال تجربه در طراحی و توسعه وبسایت‌ها، وب اپلیکیشن ها و اپ موبایل، من یک طراح، برنامه‌نویس و مهندس نرم افزار هستم. تحصیلات مهندسی نرم افزار دارم و به زبان انگلیسی تسلط کافی دارم. در تیم های گوناگونی فعالیت داشته و دوره های آموزشی و کارآموزی نیز برگزار کرده ام. هم اکنون در نقش مدیریت فنی گروه پیشرو (شرکت پیشروفناور) به انجام پروژه های تحت وب می پردازم.

ما در گروه پیشرو دارای مهارت‌های قوی در برنامه نویسی به زبان های گوناگون از جمله پی اچ پی (فریمورک لاراول)، جاوااسکریپت و نودجی اس، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری در فیگما، برنامه نویسی فرانت اند با فریمورک های ویوجی اس و ری اکت نکست هستیم. 

ما تا کنون پروژه های مختلف برای مشتریانی در ایران و کشورهای دیگر از جمله کانادا، آفریقای جنوبی، هلند، افغانستان، پرتغال و ... انجام داده ایم که در زمینه های زیر بوده است:

  • طراحی، توسعه و راه اندازی وبسایت و فروشگاه های آنلاین با استفاده از cms اختصاصی (لاراول).
  • طراحی، توسعه و راه اندازی وب اپلیکیشن رزرو مربیان آموزش روانشناسی رفتاری برای یک استارتاپ در کشور کانادا با استفاده از LMS اختصاصی (لاراول).
  • طراحی، توسعه و راه اندازی سیستم پذیرش دانشجویان پست دکترا در دانشگاه نلسون ماندلا کشور آفریقای جنوبی با استفاده از فریمورک دات نت (زبان سی شارپ) برای بک اند و فریمورک نکست (ری اکت) برای فرانت اند.
  • طراحی، توسعه و راه اندازی پلتفرم مدیریت مطب ها و کلینیک های چشم پزشکی برای استارتاپ کلودکلینیک در کشور هلند با استفاده از فریمورک لاراول برای بک اند و فریمورک ویوجی اس برای فرانت اند
  • طراحی، توسعه و راه اندازی سیستم کیف پول الکترونیک (EMI Wallet) برای یک شرکت مخابراتی در کشور افغانستان با استفاده از فریمورک لاراول برای بک اند، فریمورک فلاتر برای اپلیکیشن موبایل و فریمورک نکست (ری اکت) برای فرانت اند ادمین و پنل نمایندگان.

همانطور که مشاهده می کنید ما در طراحی و توسعه وبسایت‌ها و اپلیکیشن های مدرن و کارآمد تخصص داریم. بنابراین دعوت می کنیم پروژه خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که در تمامی مراحل کار تا موفقیت پروژه همراه شما هستیم.

فعالیت به عنوان مجری

در حال بارگذاری ...

در حال بارگذاری ...